TRABAJO COMPTABILITAT ADMINISTRATIVA BARCELONA, BARCELONA
(12 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Comptabilitat administrativa en Barcelona, Barcelona
Auxiliar administrativu/ administrativa departament comptabilitat
Pagarés, transferències, etc experiència 2 anys... competències / coneixements: ofimàticacomptabilitatfinancer català (parlat superior, escrit superior), espanyol...
Auxiliar administratiu/va de comptabilitat (of.27906)
Entrada i seguiment dels registres comptables del cicle econòmic dels clients- conciliació comptabilitat- preparació i presentació dels impostos periòdics, trimestrals/mensuals...
Gestionar la comptabilitat i les finances de l'empresa, incloent la gestió de la tresoreria... el/la candidat/a ideal serà una persona organitzada, proactiva i amb...
Com a mínim 3 anys d'experiència, dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en comptabilitat general, amb coneixements sòlids en comptabilitat que li permetin...
Assistent personal de gerència en grup d'hostaleria
Gestió administrativa relacionada amb immobles... aquesta és una oportunitat per a una persona organitzada i resolutiva, que vulgui desenvolupar-se en un entorn...
Com a mínim 2 anys d'experiència, dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en comptabilitat general, amb coneixements sòlids en comptabilitat que li permetin...
Tècnic/a administratiu/va compres
Coneixements necessaris: coneixements de comptabilitat bàsica (seient, com comptabilitzar)... requisitos què esperem de tu? formació acadèmica necessària: formació...
Assistent personal de gerència en grup d'hostaleria
Gestió administrativa relacionada amb immobles... gestió de tresoreria (pagaments i cobraments)... salari: entre i € bruts anuals segons experiència i perfil...
Competències / coneixements: formació: grau en administració i direcció d’empreses, economia, finances, gestió empresarial, grau superior d’administració, finances...
¿Quieres encontrar trabajo?
Tècnic/a superior de projectes - auxiliar a departaments al barri del raval (barcelona)
Valorable experiència en la gestió administrativa relacionada amb subvencions, comptabilitat... gestió administrativa de diferents processos vinculats al departament...
30 plus // auxiliar juridic laboral
Condicions laborals: contracte: indefinit horari: 20h a la setmana amb ampliació de jornada a curt termini salari: 600€ bruts / mensuals tasques i responsabilitats:...
Coneixements bàsics de comptabilitat... planificació, preparació i tramitació de la part administrativa i documental de les sol·licituds,justificacions i requeriments...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?