TRABAJO ADMINISTRATIVA COMPTABILITAT
(29 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa comptabilitat
Tècnic comptable i gestió administrativa (h/d)
· comptabilitat de costos: control de costos estàndards i anàlisi de desviacions... si tens experiència en comptabilitat i gestió administrativa i t'il·lusiona formar...
Responsable dept. comptabilitat
Si ets una persona oberta, resolutiva, responsable i optimista anima't a formar part del nostre departament de comptabilitat quines seran les teves responsabilitats?...
Activitats de gestió administrativa nou
Durada: 840 hores + 80 hores de pràctiques data d'inici: data de finalització: adreçat a: preferiblement persones desocupades amb el primer cicle superat de educació...
Oferta de treball a la comarca alt empordà experiencia previa en facturació, comptabilitat o logística...
Personal administració i comptabilitat (ade)
Gestió administrativa integral, incloent l’atenció al client tant de manera presencial com telefònica... suport directe a la direcció en diverses tasques operatives...
Aux administratiu/va polivalent sector metall
- formació administrativa... administratiu/va per realitzar tasques vàries a administració: entrar albarans, facturació, suport a comptabilitat...
Com a mínim 3 anys d'experiència, dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en comptabilitat general, amb coneixements sòlids en comptabilitat que li permetin...
experiència en lús derp i en tasques de comptabilitat... desenvolupar tasques de gestió i organització interna: gestió de membres, tramitació administrativa...
Pensem en una persona amb formació a nivell de cicle formatiu de grau superior en administració i finances o similar i que aporti experiència en tasques de gestió...
¿Quieres encontrar trabajo?
Coneixements facturació i comptabilitat... gestió facturació i comptabilitat... obrir la porta, rebre les visites i fer les gestions necessàries amb les agendes...
Empleados administrativos, en general
Imprescindible: experiència en administració i comptabilitat i office... administratiu/va... tasques: gestió administrativa, albarans, facturació, comptabilitat...
Auxiliar administratiu/va (30935-t)
Gestió administrativa de personal i nòmines... gestió administrativa, introduir albarans, facturació, comptabilitat, nòmines i conciliació bancària...
Tècnic/a superior de projectes - auxiliar a departaments al barri del raval (barcelona)
Valorable experiència en la gestió administrativa relacionada amb subvencions, comptabilitat... gestió administrativa de diferents processos vinculats al departament...
Requisits: - formació administrativa... tens experiència en comptabilitat i en tasques administratives? t'agradaria desenvolupar-te laboralment en aquest sector?...
És essencial que tingui coneixements bàsics de comptabilitat... busquem una persona amb una experiència mínima d'un any en un càrrec d'administrativa, preferiblement...
Cicle formatiu de grau superior / fpii en administració i finances, gestió administrativa o similars... es valorarà positivament formació universitària en ciències...
Port de barcelona: tècnic/a de gestió econòmica i comptable
experiència professional acumulada, per un període igual o superior a 2 anys realitzant la gestió administrativa comptable-fiscal realitzant les funcions...
Si ets una persona oberta, resolutiva, responsable i optimista anima't a formar part del nostre departament de comptabilitatquines seran les teves responsabilitats?gestionar...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?