TRABAJO ADMINISTRATIVA COMPTABILITAT
(21 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa comptabilitat
Auxiliar administrativu/ administrativa departament comptabilitat
Mínim 2 anys en dpt... competències / coneixements: ofimàticacomptabilitatfinancer català (parlat superior, escrit superior), espanyol (parlat superior, escrit superior)...
Auxiliar d’administració i comptabilitat: servei de suport “amb tu”
Definició del lloc: tasques d’auxiliar d’administració i comptabilitat al servei de suport de l’entitat funcions i responsabilitats del lloc: realització pressupostos...
Responsable dept. comptabilitat
Si ets una persona oberta, resolutiva, responsable i optimista anima't a formar part del nostre departament de comptabilitat quines seran les teves responsabilitats?...
Supervisor/a de l'àrea de comptabilitat i administració per a empresa multinacional
Aquesta posició clau reportarà directament a la direcció general i et permetrà liderar i gestionar tota l'àrea comptable i administrativa de l’empresa...
Auxiliar administratiu/va de comptabilitat (of.27906)
Entrada i seguiment dels registres comptables del cicle econòmic dels clients- conciliació comptabilitat- preparació i presentació dels impostos periòdics, trimestrals/mensuals...
Com a mínim 3 anys d'experiència, dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en comptabilitat general, amb coneixements sòlids en comptabilitat que li permetin...
Com a mínim 2 anys d'experiència, dintre dels últims 6 i en territori espanyol, en comptabilitat general, amb coneixements sòlids en comptabilitat que li permetin...
Gestor/ a administratiu-a de patrimoni - castelldefels
Formació administrativa o similar... comptabilitat bàsicainversions: control evolució fons, venciments, comptabilitat d'apuntsliquidació imposats: a lliurar bases...
Auxiliar administratiu/va sie àmbit dones - tàrrega
Gestió administrativa de gestió de personal... tipus de contracte: indefinit jornada: 38,5 hores horari: matins de h i 2 tardes (encara s'ha de determinar)...
¿Quieres encontrar trabajo?
Competències / coneixements: formació: grau en administració i direcció d’empreses, economia, finances, gestió empresarial, grau superior d’administració, finances...
Administratiu/va comptable i rrrhh
Des de marlex estem col·laborant amb una reconeguda empresa del sector serveis que busca un/a professional amb experiència en comptabilitat i gestió administrativa...
Tècnic/a superior de projectes - auxiliar a departaments al barri del raval (barcelona)
Valorable experiència en la gestió administrativa relacionada amb subvencions, comptabilitat... gestió administrativa de diferents processos vinculats al departament...
Assistent personal de gerència en grup d'hostaleria
Gestió administrativa relacionada amb immobles... **condicions:**... si ets una persona amb capacitat d’adaptació i t’agrada treballar en un entorn d’alta exigència...
És essencial que tingui coneixements bàsics de comptabilitat... atenció al públic... un altre requisit important és la capacitat per atendre clients de manera professional...
30 plus // auxiliar juridic laboral
Condicions laborals: contracte: indefinit horari: 20h a la setmana amb ampliació de jornada a curt termini salari: 600€ bruts / mensuals tasques i responsabilitats:...
Assistent/a del departament fiscal i comptable
Aria fiscal: - confecció d'impostos, en especial de les principals figures impositives (irpf, impost societats, iva)- procediments tributaris en via administrativa:...
Personal administratiu/ va (ref. 6290)
Gestió administrativa de licitacions públiques gestió i tràmits d'assegurances, advocats i banc atenció al client per telèfon i gestió de la centraleta ...
Coneixements bàsics de comptabilitat... planificació, preparació i tramitació de la part administrativa i documental de les sol·licituds,justificacions i requeriments...
Tècnic/a administratiu/va compres
Coneixements necessaris: coneixements de comptabilitat bàsica (seient, com comptabilitzar)... requisitos què esperem de tu? formació acadèmica necessària: formació...
Assistent personal de gerència en grup d'hostaleria
Gestió administrativa relacionada amb immobles... grup d’hostaleria a barcelona cerca un/a assistent/a personal per donar suport a la gestió personal del director...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?