TRABAJO FACTURACIO PREPARACIO
(15 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Facturacio preparacio
Responsable de preparació de comandes de clients
El nostre client es una important industria multinacional de les rodalies de girona, amb opercions a nivell nacional i internacional, amb una llarga trajectòria...
Assistència a l’equip comercial en la comprensió de les característiques dels productes o serveis per oferir informació tècnica i comercial als clients...
Auxiliars administratius-administratives (ref.20669)
Experiència en àrea administrativa (cicle comercial, manteniment dades de clients i productes, comandes, albarans transport, facturació, facturació electrònica,...
A jornada completa)teletreball parcial negociable... gestió i supervisió de les assegurances del club... s'ofereix: tipus de relació professional: contracte...
A través de este programa accederás a una contratación laboral de 6 meses o indefinido y obtendrás formación subvencionada (sin coste para ti) relacionada con el...
Tècnic/a adminstrativa comptable
Discreció i confidencialitat... coneixement de sistemes de gestió... tarannà positiu... o comptabilitat (registre comptable de factures y préstecs) subvencions amortitzacions periodificacions aportacions...
Adminsitratiu/a mitja jornada 5/6 hores ( ubicació: barcelona 22@)
Tasquesgestió i arxiu de documents... altres requisits que consideris rellevants: idiomes, coneixement de programari específic, etc... es requereix experiència aportada...
Des de marlex human capital, estem col·laborant amb una empresa metal·lúrgica ubicada a la rodalia de girona que es dedica a dissenyar, fabricar i comercialitzar...
Customer service anglès 24.209
Funcions:atenció al client en general així com al conjunt d´activitats relatives a la gestió administrativa de la venda del producte... grau mig de formació profesional...
¿Quieres encontrar trabajo?
Important empresa gironina dedicada al sector de desenvolupament i distribució de maquinaria industrial d'higienització, rentat i secat, pel sector alimentari, de...
Busquem un professional amb experiència en la gestió de propietats, amb un coneixement profund del mercat immobiliari andorrà i la legislació vigent en matèria d’arrendaments...
Oferim oportunitats d'aprenentatge i desenvolupament continu en l'oficina, per tal de garantir la millora d'aprenentatge dels nostres treballadors...
Donar suport en la redacció i revisió dels documents jurídics... assegurar que tota la documentació està disponible i accessible per l'equip legal i comptable i...
Personal auxiliar administratiu amb coneixements de comptabilitat (ref. 6295)
Suport en les tasques administratives diàries gestió de facturació, conciliacions bancàries i altres processos comptables seguiment de factures emeses i rebudes...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?