TRABAJO FACTURACIO PREPARACIO
(17 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Facturacio preparacio
Encarregat de magatzem - responsable de preparació de comandes de clients (h/d)
El nostre client es una important industria multinacional de les rodalies de girona, amb opercions a nivell nacional i internacional, amb una llarga trajectòria...
Encarregat de magatzem - responsable de preparació de comandes de clients (h/d)
Principlament, les seves funcions seràn: ser responsable de les comandes del client, gestionant l'equip humà i els recursos materials i de stock gestionar les devolucions...
Experiència 12 mesos... gestió administrativa comercial: tramitació de comandes... propostes comercials... suport en l’elaboració de pressupostos, ofertes i altres...
En aquest rol, contribuiràs activament al desenvolupament i manteniment de les bones pràctiques comptables i financeres, oferint suport directe a altres departaments...
Conciliació bancaria... competències / coneixements: maneig avançat d’eines office permisos de conduir: b... suport en la facturació i comptabilitat...
• gestió de bancs/tesoreria: registres i conciliacions bancàries, gestió de cobraments i pagaments, preparació d'ordres de pagament, enviament de remeses de cobrament...
Tècnic/a adminstrativa comptable
Treball en equip... coneixement de sistemes de gestió... • actituds:- responsabilitat i proactivitat... discreció i confidencialitat... gestió documental i d'informació...
Funcions tasques administratives, atenció al client, preparació i gestió d'enviament de petit material... la principal tasca correspon a la preparació de pressupostos...
Adminsitratiu/a mitja jornada 5/6 hores ( ubicació: barcelona 22@)
Requisits domini de paquets ofimàtics (word, excel, etc... altres tasques administratives que puguin sorgir segons necessitats... habilitats organitzatives i capacitat...
¿Quieres encontrar trabajo?
Customer service anglès 24.209
Introducció de comandes, confirmació a client, preparació de documents comercials, control de facturació... 1 any de customer service... grau mig de formació profesional...
Important empresa gironina dedicada al sector de desenvolupament i distribució de maquinaria industrial d'higienització, rentat i secat, pel sector alimentari, de...
T'agradaria formar part d'un equip dedicat a la gestió immobiliària en una empresa de prestigi? tens coneixements del mercat immobiliari andorrà i vols ajudar a...
Experiència mínima de dos anys en labors administratives (prioritat en l'àmbit jurídic)... tasques de facturació i seguiment de pagaments dels clients...
Realitzar el seguiment dels processos legals assigats garantint que es compleixen els terminis i informar regularment els membres de l'equip sobre l'estat dels processos...
Personal auxiliar administratiu amb coneixements de comptabilitat (ref. 6295)
Suport en les tasques administratives diàries gestió de facturació, conciliacions bancàries i altres processos comptables seguiment de factures emeses i rebudes...
Administratiu/va servei tecnic
Responsabilitats principals preparació d’ofertes i pressupostos entrada de comandes al sistema i organització d’enviaments facturació de p...
Des de marlex human capital, estem col·laborant amb una empresa metal·lúrgica ubicada a la rodalia de girona que es dedica a dissenyar, fabricar i comercialitzar...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?