CATEGORY MANAGER CONGELADOS Y FRESCOS
Descripción de la oferta de empleo
Busca un/a Category Manager per reconzar el departament de vendes ¿Dónde vas a trabajar? Empresa reconeguda en el món de la distribució Horeca.
Descripción Gestionar les variables que afecten a la rendibilitat de la línia de negoci sota la seva responsabilitat (facturació, marge brut, inversions, aportacions clients i proveïdors) i proposant les accions que siguinnecessàries per tal d'aconseguir el pressupost assignat per la categoria.
Ha de fer el seguiment del valor que el proveïdor aporta a l'empresa (atípics + marge brut) i proposar les accions correctores si s'escau.
Dimensionar correctament el portafoli de productes necessari per cada tipologia de client.
Desenvolupar un pla de negoci anual.
On es fixaran les estratègies a mitjà termini així com, les palanques que es necessitaran per aconseguir el pressupost de l'any.
Proposarà els acords estratègics amb proveïdors claus de la categoria així com, els proveïdors que es necessitaran per cobrir el portafoli de productes que es requereixi.
Coordinat amb l'equip de compres.
Seguiment del negoci diàriament a través del BI i proposar les accions correctores en el curt termini.
Treballarà coordinament amb l'equip de vendes (17 venedors) per tal de buscar noves oportunitats de negoci en clients actuals i potencials.
Recolzarà coordinadament amb l'equip de vendes les negociacions amb els clients actuals i potencials importants.
Serà l'encarregat d'atendre i proposar solucions als problemes rellevants / incidències en els clients / productes estratègics, coordinant i consensuant qualsevol acció amb l'equip de vendes.
Estableix la política comercial dels nous productes fixant els preus i marge objectiu, coordinant i consensuant aquests amb l'equip de vendes.
Estableix les promocions de valor afegit i preu que es realitzin per cada un dels productes, coordinant i consensuant aquestes amb l'equip de vendes.
Serà responsable de gestionar l'amplitud, extensió i profunditat de la línia de productes considerant cada tipologia de client.
Es responsabilitzarà d´autoritzar les altes i baixes de producte seguint el circuit establert per la companyia.
Fixarà el stock òptim que ha d'haver-hi a cada plataforma per cada producte segons la seva classificació / importància.
Serà el responsable d'eliminar i coordinar amb vendes els sobrestock existent en productes donats de baixa o en productes amb sobrestock.
Elaborarà un pla trimestral d'accions promocionals per tipologia de client que implementarà l'equip comercial generalista i/o especialista.
Encarregat de la cartelleria de la seva categoria i d'altres tasques de màrqueting.
Serà l'encarregat de la recerca de nous productes i/o creació de conceptes.
Fixarà la política comercial a seguir, consensuant i executant aquesta, conjuntament amb l'equip de vendes.
Serà l'encarregat de la formació de producte als equips comercials.
Acompanyarà al departament de compres les negociacions que es portin a terme amb els proveïdors claus si s'escau.
Serà l'encarregat de transmetre al departament de compres les necessitats de preus i d'altres condicions comercials que s'hagin de negociar amb el proveïdor.
¿A quién buscamos (H/M/D)? Persona motivada, organitzada, amb iniciativa i compromís.
Coneixement avançat de les categories de carn i peix.
Experiència en el sector Horeca.
Experiència i habilitats en direcció d'equips.
Habilitats avançades de negociació.
Usuari avançat en Microsoft Office.
¿Cuáles son tus beneficios? Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 16/10/2024
- 14/01/2025
Requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within roles such as customer success manager, account manager, or delivery manager... clients benefit from your insights on market trends......
• content management and creation for opentop social networks, opentop web site, press releases, etc, acting as community and communications manager of opentop... • additional benefits and bonuses... • participation in third-party-organized events and tradeshows representing opentop and fundación valenciaport......
Descripción:empresa española de terapias alternativas y astrologia precisa incorporar una community manager para su proyecto en madrid... desarrollo profesional en una empresa dinámica y consolidada con 20 años (clientes en diversos países)... requisitos del puesto promoción de la compañía en la web/conocimientos......
Join our growing team as a key account manager in the gbs team, you will focus on growing and developing existing clients, as well as generating new business by identifying, implementing and executing new strategies... determine appropriate solution offers, deals and discounts based on analysis of market......
Your primary responsibility will be to deliver exceptional customer service, build last relationships, and provide tailored experiences to ensure the loyalty and satisfaction of the vip players... as the vip account manager, you will play a pivotal role in nurturing and managing high-value players within......
Requisitos del puestocurrently, we are on the lookout for a visionary store manager who embodies the essence of our brand – someone who can seamlessly blend the art of salesmanship with the science of team motivation... if you are a dynamic leader with a penchant for innovation and a keen eye for detail......
Confidencial cuenta con una posición como supply chain manager para optimizar la cadena de suministro para garantizar la eficiencia en la distribución de productos y la satisfacción del cliente... negociar con proveedores para obtener las mejores condiciones de compra... 000,00 € eur - 40......
Ciudad: madrid desde temporing buscamos perfiles para cubrir la posición de manager legal en una importante empresa de gestión inmobiliaria ubicada en la zona de chamartín en madrid... tramitación completa de procesos precarios, derechos reales o delitos de usurpación... banda salarial de entre 25......
Involve rh cuenta con una posición como community manager para crear y mantener una comunidad online activa y comprometida, gestionando la presencia de la marca en redes sociales y generando interacción con los seguidores... • planificar y ejecutar calendarios de publicaciones, alineados con la estrategia......
¿qué estamos buscando? un/a property manager para responsabilizarse de la gestión de los activos inmobiliarios asignados, controlando la gestión operativa y prestando apoyo en la gestión financiera del inmueble, así como supervisando todos los servicios, operaciones y funciones acordadas en el mandato......