Ver oferta completa

HEALTH AND SAFETY MANAGER

Descripción de la oferta de empleo

Funciones Dirigir, organizar y coordinar las actividades necesarias conforme a la normativa del Servicio de Prevención Propio.
Garantizar que la empresa cumple con todas las normativas legales en materia de salud y seguridad laboral, actuando como representante en auditorías e inspecciones.
Ofrecer asesoría técnica sobre salud y seguridad laboral a la dirección y a los empleados, fomentando una cultura de mejora continua.
Supervisar que los planes de emergencia estén actualizados y que se realicen simulacros y formación para los equipos de emergencia.
Coordinar la identificación y evaluación de riesgos en todos los puestos de trabajo de los diferentes centros.
Organizar y monitorear las actividades preventivas programadas.
Asegurar la correcta coordinación de las actividades de las empresas que acceden a nuestras instalaciones.
Supervisar y gestionar la selección de Equipos de Protección Individual (EPI).
Verificar que el departamento dispone de los recursos materiales y financieros adecuados para cumplir con el plan de Seguridad y Salud Laboral.
Recopilar y gestionar información sobre la siniestralidad laboral de la empresa.
Definir los contenidos y coordinar la formación en Prevención de Riesgos Laborales según las necesidades de cada puesto.
Coordinar las investigaciones de accidentes laborales y enfermedades profesionales, analizando sus causas y proponiendo medidas preventivas para evitar futuros incidentes.
Organizar inspecciones periódicas en los lugares de trabajo para asegurar el cumplimiento de las medidas preventivas.
Supervisar las actividades del servicio de prevención externo en relación con la vigilancia de la salud.
Fomentar el cumplimiento de la normativa interna y externa aplicable, así como de las obligaciones en materia de Compliance, con especial atención al Código Ético de la compañia.
Asegurar una adecuada colaboración con los servicios de prevención externos del grupo para garantizar el cumplimiento de la normativa de vigilancia de la salud laboral de manera integral.
Requisitos Grado universitario en Relaciones Laborales o en Ingeniería, complementado con el Máster de Prevención de Riesgos Laborales.
Imprescindible tener conocimiento de las especialidades de PRL.
Seguridad en el trabajo, Higiene industrial, Ergonomía y Psicosociología.
Tener mínimo 8 años de experiencia en Prevención de Riesgos Laborales.
Conocimiento del sector moda/lujo.
Nivel de inglés medio.
Habilidades Conocimientos técnicos del puesto Liderazgo del cambio Capacidad de comunicación Trabajo en equipo/colaboración Gestion de prioridades y urgencias Toma de decisiones Visión estratégica Conocimiento Normativo Capacidad de Análisis Comunicación Efectiva Liderazgo Resolución de Problemas Organización Adaptabilidad    
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 14/11/2024
Fecha de expiración
  • 12/02/2025
Production Manager
Only Happiness 37

Schedule and moderate live events, and coordinate rehearsals and live sessions... schedule and coordinate on-site booth construction and installation... excellent communication and interpersonal abilities... organise incoming assets and coordinate with the production team and suppliers......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Language: english, spanish and any additional european language... rfps, including consolidating costs and margins based on company guidelines excellent written and verbal communication skills... resolve problems and issues escalated by delivery staff... determine appropriate solution offers, deals and......

Social Media Platform Assistant and Creator
Vanta Recruiting

Analytics and reporting: monitor engagement and performance metrics to understand content impact, providing insights and recommendations for future strategies... excellent communication skills, both written and visual, with the ability to adapt tone and style to match the brand and audience......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

Continuously monitor and analyze player activity, identifying trends and opportunities to enhance player engagement and retention... gain an in-depth understanding of vip player preferences and proactively deliver personalized promotions, bonuses, and incentives to maximize player value......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Strong written and oral business communication skills... manage leads, contacts, accounts, opportunities, and activities in salesforce... com work towards team and individual goals for key performance indicators like productivity, conversion rates, opportunities, and pipeline diligently document......

ECOSYSTEM RELATIONS MANAGER
Fundación Valenciaport

• additional benefits and bonuses... • content management and creation for opentop social networks, opentop web site, press releases, etc, acting as community and communications manager of opentop... more precisely, the following activities are foreseen:• preparation and execution of the communications......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Your proficiency in building and expanding relationship networks extends both internally and with clients... the work style should be detail-oriented, efficient, reliable, and performance-ready... marked pragmatism and solution-oriented approaches are distinctive features, coupled with the ability to......

Trilingual Receptionist (English, Spanish, and French)
Confidencial

Handle cash management and process payments accurately... this role plays a key part in the check-in and check-out process, managing reservations, and providing relevant information about the hotel and surrounding area... participate in training sessions and team meetings to stay updated on hotel procedures......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......

Administrative and technical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......