HSEQ MANAGER
Descripción de la oferta de empleo
MISSIÓ / OBJECTE DEL LLOC DE TREBALL.
Assegurar la implementació, a les empreses del grup, de sistemes de gestió de qualitat, seguretat i salut laboral i medi ambient, de manera que es compleixin els requisits legals, les expectatives dels clients i les polítiques i objectius de lempresa.
FUINCIONS/OBJECTIUS.
Sistema de Gestió de Qualitat.
Implementació del sistema de gestió de qualitat (ISO ) a totes les empreses productives, semi productives, comercials i enginyeries del grup, definint les prioritats i calendari.
Sistema de Gestió de Seguretat i Salut Laboral Implementació del sistema de gestió de seguretat i salut laboral (ISO ) a totes les empreses productives, definint les prioritats i calendari.
(Objectiu Interpump .
Tenir certificades, les empreses productives que representen el 45% de la facturació del grup.
Sistema de Gestió Mediambiental Implementació del sistema de gestió de mediambiental (ISO ) a totes les empreses productives, definint les prioritats i calendari.
Documentació dels sistemes de gestió Promoure ls de procediments, eines i documents comuns a nivell de grup.
Unificar format i contingut de la documentació dels sistemes de gestió que utilitzen les empreses del grup.
Establir indicadors comuns a totes les empreses Estar actualitzat dels canvis de legislació aplicable al producte.
Establir el Procés de Control de Qualitat dels projectes de nou producte.
Preparar Especificacions de Qualitat (Fabricació, Muntatge i Compra).
Establir Procediments per els Controls de Qualitat.
Editar els Manuals.
Requisitos Necessiten un perfil que aporti a partir de 10 anys d'experiència com a responsable de qualitat en un entorn industrial.
Bon nivell d'anglès Coneixements tant en les àrees de qualitat, seguretat, salut i medi ambient.
Beneficios s'ofereix formar part d'un grup empresarial a nivell internacional i amb varis centres de treball.
Horari flexible de dilluns a divendres.
Jornada intensiva el nadal i estiu.
Salari competitiu i variables
Detalles de la oferta
- LHH
- 16/11/2024
- 14/02/2025
Requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within roles such as customer success manager, account manager, or delivery manager... excellent working knowledge of ms office, particularly......
• content management and creation for opentop social networks, opentop web site, press releases, etc, acting as community and communications manager of opentop... • manage the relationships with the different stakeholders of the innovation ecosystem, with focus on startups, entrepreneurs, vcs and accelerators......
Descripción:empresa española de terapias alternativas y astrologia precisa incorporar una community manager para su proyecto en madrid... requisitos del puesto promoción de la compañía en la web/conocimientos de redes sociales... manejo de herramientas de monitorización en redes y otros(analitics, audiense......
Join our growing team as a key account manager in the gbs team, you will focus on growing and developing existing clients, as well as generating new business by identifying, implementing and executing new strategies... determine appropriate solution offers, deals and discounts based on analysis of market......
Bilingual or native level of german/italian/greek/czech/slovenian/austrian/hungarian/swedish/finnish outstanding communication and interpersonal skills... demonstrated expertise in the igaming industry, with a strong emphasis on vip player management... continuously monitor and analyze player activity......
Requisitos del puestocurrently, we are on the lookout for a visionary store manager who embodies the essence of our brand – someone who can seamlessly blend the art of salesmanship with the science of team motivation... step into a world where passion meets precision, and where every sale is a testament......
Confidencial cuenta con una posición como supply chain manager para optimizar la cadena de suministro para garantizar la eficiencia en la distribución de productos y la satisfacción del cliente... habilidades: logística conocimiento de erp gestión de inventario análisis de datos gestión de la demanda......
Ciudad: madrid desde temporing buscamos perfiles para cubrir la posición de manager legal en una importante empresa de gestión inmobiliaria ubicada en la zona de chamartín en madrid... se ofrece:- contrato inicial de 3 meses a través de temporing + posibilidad de renovación estable o paso a empresa......
Involve rh cuenta con una posición como community manager para crear y mantener una comunidad online activa y comprometida, gestionando la presencia de la marca en redes sociales y generando interacción con los seguidores... habilidades: hootsuite creación de contenido atención al cliente online estrategias......
¿qué estamos buscando? un/a property manager para responsabilizarse de la gestión de los activos inmobiliarios asignados, controlando la gestión operativa y prestando apoyo en la gestión financiera del inmueble, así como supervisando todos los servicios, operaciones y funciones acordadas en el mandato......