INTERNSHIP OFFICE MANAGER
Descripción de la oferta de empleo
La nostra Missió: Construir marques culturalment rellevants i sostenibles. Creiem que només generant cultura de manera responsable, una marca pot elevar-se a ser una ícona en el seu sector.
Descripció del rol:
Estem buscant un/a intern entusiasta i organitzat/da per unir-se al nostre equip com a Office Manager en pràctiques a temps parcial. Aquest rol és fonamental per garantir el funcionament eficient de la nostra oficina, proporcionant suport administratiu i operatiu a tot l'equip.
Responsabilitats:
Gestionar i mantenir l'ambient general de l'oficina, assegurant que estigui net, ordenat i acollidor.
Coordinar les tasques de manteniment i reparació de l'oficina, incloent el seguiment amb proveïdors externs si és necessari.
Gestionar les comunicacions interns i externs, incloent trucades telefòniques, correus electrònics i correspondència.
Administrar l'inventari i les compres de subministraments d'oficina, assegurant que hi hagi suficient estoc en tot moment.
Contribuir en la planificació i coordinació d'esdeveniments de l'empresa, com reunions d'equip, celebracions i activitats de team building.
Donar suport en la gestió de documents i arxius, assegurant que estiguin organitzats i accessibles per a l'equip.
Proporcionar assistència administrativa general als membres de l'equip, segons sigui necessari.
Requisits:
Estudiant universitari/a o recent graduat/da en administració d'empreses, recursos humans o un altre camp relacionat.
Excel·lents habilitats d'organització i atenció al detall.
Capacitat per treballar de manera independent i en equip.
Forte habilitats de comunicació verbal i escrita en català i espanyol.
Coneixements bàsics de programari d'oficina (per exemple, Microsoft Office).
Actitud proactiva i disposició per aprendre.
Experiència prèvia en rols administratius o d'atenció al client és una avantatge, però no és obligatòria.
Beneficis:
Pràctiques remunerades.
Experiència pràctica en un entorn dinàmic i creatiu.
Oportunitats d'aprenentatge i desenvolupament professional.
Flexibilitat horària, horari a convenir.
Detalles de la oferta
- Lateral Thinking
- 27/09/2024
- 26/12/2024
Requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within roles such as customer success manager, account manager, or delivery manager... otros datos del puesto the opportunity for professional......
• content management and creation for opentop social networks, opentop web site, press releases, etc, acting as community and communications manager of opentop... • additional benefits and bonuses... • salary based on qualifications, skills, specialisation and experience of the candidate......
Descripción:empresa española de terapias alternativas y astrologia precisa incorporar una community manager para su proyecto en madrid... se busca persona adaptable, constante y dinámica con posibilidad de continuidad en la empresa e incentivos por objetivos preferiblemente freelance (no obligatorio)......
Especialista en marketing y ventas, con experiencia demostrable para integrarse de forma inmediata en el gran equipo de nuestra empresa tecnológica, gestionando toda la estrategia de marketing de nuestros dos principales proyectos digitales tecnológicos innovadores, consistente en un saas buscamos growth......
Ssolid self storage estamos en fase de crecimiento para la que precisamos incorporar al equipo un: store manager ubicación madrid y alrededores para liderar el departamento de ventas y gestión online de centros de self storage... desarrollar y gerenciar el departamento de gestión de centros de self storage......
Ssolid self storage estamos en fase de crecimiento para la que precisamos incorporar al equipo un: self store manager (líder de área) ubicación madrid y alrededores para liderar el departamento de ventas y gestión online de centros de self storage... desarrollar y gerenciar el departamento de gestión......
Se necesita una persona a jornada completa con contrato indefinido para incorporacion inmediata como comercial - comunity manager para gestionar y dinamizar un proyecto formativo en modalidad teleformacion... requisitos del puestose necesitan conocimientso ofimaticos, de redes sociales, marketing digital......
Join our growing team as a key account manager in the gbs team, you will focus on growing and developing existing clients, as well as generating new business by identifying, implementing and executing new strategies... detail oriented and excellent time management skills experience in price negotiations......
Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......
As the vip account manager, you will play a pivotal role in nurturing and managing high-value players within your market... flexibility in terms of working hours, as vip player management may occasionally require evening and weekend availability... bilingual or native level of german/italian/greek/czech/slovenian/austrian/hungarian/swedish/finnish......