MANAGEMENT
Descripción de la oferta de empleo
departamental dins de l'àrea comptable i financera, amb capacitat de
treball en equip, metòdica, organitzada, amb iniciativa i lideratge.
Tareas
ADMINISTRACIÓ - COMPTABILITAT:
Elaborar les factures de la empresa, així com registrar-les, organitzar-les i assegurar-se que compleixen amb el marc legal vigent
Cercar pressupostos de productes, serveis i proveïdors per a l'empresa i realitzar un garbellat per triar el més convenient.
Registre, compra i sortida d'inventari portant un control dels actius i passius per a conèixer en tot moment l'estoc i els béns dels quals es disposa.
Supervisió dels comptes bancaris de l'organització, assegurant-se que no existeixin discrepàncies entre els registres d'ingressos i les despeses, així com que les anotacions comptables coincideixin amb els extractes bancaris i els ajustos que realitza el banc.
Realització dels informes financers que es destinen als diferents responsables dels departaments i la direcció de l'empresa.
Assegurament del fet que les operacions de la companyia compleixen amb les lleis fiscals vigents, fent les declaracions fiscals i tributàries així com pagar els impostos i aranzels corresponents.
Avaluació de les dades financeres per a realitzar prediccions futures o anticipar-se als problemes i contribuir a establir les millors estratègies de negoci a mitjà i llarg termini.
SERVEIS GENERALS:
Control, seguiment i supervisió dels serveis propis i dels de proveïdors externs d’acord amb la política de qualitat i actuacions establertes.
Control i supervisió de l’atenció personalitzada assegurant la qualitat de servei a les persones i famílies.
Planificar, gestionar i supervisar a l’equip comercial assegurant la consecució del pla comercial i de màrqueting
Planificar, dirigir i coordinar les relacions i polítiques laborals, el reclutament i seleccionar personal així com la gestió i fidelització del talent.
Oferir un entorn adequat i adaptat a les necessitats d'atenció de les persones
Requisitos
Coneixements tècnics ERP (Preferiblement SAGE), CRM, eines de Microsoft Office i PGCE
Habilitats Resolutiu, adaptatiu, de problemes i la presa de decisions de forma àgil i eficaç̧
L’adaptació́ a noves situacions i l'afrontament de nous reptes
La coordinació́ amb altres serveis i professionals del seu àmbit de treball
L'establiment de relacions interprofessionals de forma positiva
Capacitat de lideratge i de motor de gestió del canvi
Detalles de la oferta
- Palau de Can Sunyer, S.l.
- 09/12/2024
- 09/03/2025
Multinational company is seeking an order management associate... we are putting data to work to boost efficiency, productivity, quality and safety across industrial, manufacturing, infrastructure, public sector, and mobility applications... responsive and reliable with an ability to work both independently......
Entre nuestros valores destacan una filosofía de empresa dinámica y el aprecio por el desarrollo profesional y personal, siendo nuestros empleados el activo más importante de la empresa... ofrecemos a las nuevas incorporaciones la posibilidad de desarrollarse profesionalmente en un ambiente internacional......
Qualifications: proven experience in production coordination or project management... proficiency in project management tools such as trello and dropbox... 3-5 years in event or digital advertisement agencies native/fluent english level strong organisational and time management skills......
Proficiency in using customer relationship management (crm) tools and other relevant software... demonstrated expertise in the igaming industry, with a strong emphasis on vip player management... flexibility in terms of working hours, as vip player management may occasionally require evening and weekend......
Ensure an efficient and effective flow of communication with other departments and management... strong organizational and time management skills, with the ability to multitask effectively and collaboratively... proficiency in the use of whatsapp, email and telephone communication tools, as well as pms......
Who are we looking for? we are looking for a positive and talented technician of competitive calls to support management and research units... the role this position will report directly to the principal investigator of the projects and will work closely with the administrative division ot cttc: department......
Joivy group counts 450 employees (32yo average age & more than 30 countries of origin), 21 offices across europe, 50 destinations, and 7 countries (italy, spain, france, portugal, england, scotland and bulgaria) and includes the following brands: dovevivo: european platform for residential property......
Otros datos del puestosi su perfil encaja les presentaremos a los diferentes procesos de selección y casting para televisión y fotografía... requisitos del puestoen nuestra agencia de modelos infantiles no necesitamos unas características especiales, únicamente niños y niñas simpáticos y expresivos ante......
Otros datos del puesto si su perfil encaja les presentaremos a los diferentes procesos de selección y casting para televisión y fotografía... previo al trabajo hay un casting donde ven y conocen a los niños, si encajan en el anuncio les citamos para hacer el trabajo... la selección se realizara con fotografías......
Agencia de representación artística modelos modelos infantiles azafatas broadway management - departamento infantil - agencia representación modelos infantiles agencia de modelos infantiles, broadway model, departamento kidsseleccionamos nuevos modelos infantiles necesitamos niños, niñas y bebés para......