Ver oferta completa

PROPERTY AND ASSET MANAGER JUNIOR ANALYST - CC (H/M)

Madrid - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

Funciones:Gestión de activos y propiedades: Responsabilidad completa de la gestión del Centro Comercial, incluyendo actividades de leasing, gestión de alquileres, mantenimiento y planificación de CAPEX, con el objetivo de maximizar la rentabilidad y el valor del activo.
Relación con partners estratégicos: Colaboración continua con partner del grupo, el partner en leasing y marketing, actuando como nexo entre las dos empresas.
Presentación de informes y reporting: Preparación y presentación de informes financieros y de rendimiento a bancos e inversores; reportes trimestrales sobre el progreso del plan de negocio.
Planificación y ejecución de mejoras: Propuestas de mejoras estratégicas en el activo, y supervisión de la implementación de estándares corporativos de la empresa.
Colaboración transversal: Trabajo directo con los equipos de gestión de la empresa en otros fondos y activos, participando en reuniones y colaborando con las oficinas de Londres para asegurar la alineación de los objetivos estratégicos. Requisitos:Experiencia: 2-3 años como Property Manager en gestión de activos inmobiliarios, preferentemente en retail. Experiencia en otro tipo de activos como oficinas será valorada.
Habilidades técnicas: Dominio avanzado de Excel y PowerPoint.
Interés en desarrollo profesional: Ganas de aprender y crecer en una empresa que ofrece proyección a nivel nacional e internacional.
Alto nivel de inglés.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Page Personnel ETT
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 10/11/2024
Fecha de expiración
  • 08/02/2025
Technical property manager
Mvgm

Poseemos equipos especializados en el área de property management y en valoraciones inmobiliarias, intermediación comercial y asesoramiento internacional... ¿qué estamos buscando? un/a property manager para responsabilizarse de la gestión de los activos inmobiliarios asignados, controlando la gestión......

Production Manager
Only Happiness 37

Schedule and moderate live events, and coordinate rehearsals and live sessions... schedule and coordinate on-site booth construction and installation... excellent communication and interpersonal abilities... develop and implement deployment strategies to maintain timelines and achieve milestones......

Sales Account Associate or Manager (ingles+español)
inte-QT

Language: english, spanish and any additional european language... rfps, including consolidating costs and margins based on company guidelines excellent written and verbal communication skills... resolve problems and issues escalated by delivery staff... determine appropriate solution offers, deals and......

Social Media Platform Assistant and Creator
Vanta Recruiting

Analytics and reporting: monitor engagement and performance metrics to understand content impact, providing insights and recommendations for future strategies... excellent communication skills, both written and visual, with the ability to adapt tone and style to match the brand and audience......

VIP Account Manager - Cyprus
Triskel Consulting

Continuously monitor and analyze player activity, identifying trends and opportunities to enhance player engagement and retention... gain an in-depth understanding of vip player preferences and proactively deliver personalized promotions, bonuses, and incentives to maximize player value......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

Your proficiency in building and expanding relationship networks extends both internally and with clients... the work style should be detail-oriented, efficient, reliable, and performance-ready... marked pragmatism and solution-oriented approaches are distinctive features, coupled with the ability to......

Digital Business Developer German And Dutch
Recruit4work SL

Strong written and oral business communication skills... manage leads, contacts, accounts, opportunities, and activities in salesforce... com work towards team and individual goals for key performance indicators like productivity, conversion rates, opportunities, and pipeline diligently document......

Trilingual Receptionist (English, Spanish, and French)
Confidencial

Handle cash management and process payments accurately... this role plays a key part in the check-in and check-out process, managing reservations, and providing relevant information about the hotel and surrounding area... reservation management: efficiently process room bookings, modifications, and......

Junior it customer success specialist (en language) (remote)
Hostinger

Apply problem-solving skills and resourcefulness and show our customers what customer obsession is really about... ability to multitask and handle multiple customer inquiries simultaneously... ability to show empathy, tactfulness, and proactivity when interacting with customers......

Administrative and techinical department
RAINSTEAL OIL & GAS

Administrative and technical departmentroustabouts / roughnecks, welders / mechanics, rig operators / drillers, engineers (petroleum andmechanical) health and safety officer, superintendent smp, smp supervisor, document controller clerk,community superintendent, training / hrd superintendent; smp engineer......