TRABAJO ASSISTANT OFFICE MANAGEMENT BARCELONA, BARCELONA
(964 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Assistant office management en Barcelona, Barcelona
Office assistant/office manager with english c1- barcelona
Hablas inglés c1/c2?¿resides en barcelona ciudad? ¿tienes alguna experiencia como office assistant/office manager? ¿dónde vas a trabajar? importante empresa sector...
Executive assistant/office administrator
What you will do executive assistant (ea) to the chief human resources officer (based in barcelona) and the barcelona office manager... manage calendars, schedule appointments...
Personal assistant to executive office
Department: secretary / executive assistant... handle all office administration duties such as mail, photocopying, and office supplies... opulent & mischievous...
Sap ixp intern - program management office
• proficiency in microsoft office suite (word, excel, powerpoint, outlook)... • support the identification and management of project risks and issues...
Team lead - project management office | barcelona, es
Team lead - project management office... • management of a global team (de/ ro/ in)... • project management skills and experience with respective certification (e...
Recepcionista - office assistant con inglés c1.
¿a quién buscamos (h/m/d)? la/el recepcionista - office assistant con inglés avanzado requiere de: experiencia mínima de 2 años en un puesto similar...
Recepcionista - office assistant con inglés c1.
La/el recepcionista - office assistant con inglés avanzado requiere de:experiencia mínima de 2 años en un puesto similar... la/el recepcionista - office assistant...
Office assistant despacho abogados (temporal)
Entre otras tareas administrativas- perfil con 1-3 años de experiencia en office assistant/recepción/office manager/administración- dominio del castellano y valorable...
Property management - facility management consultant
Descripción de la oferta en savills españa, consultora inmobiliaria internacional, queremos incorporar un/a consultor/a para formar parte del equipo de la división...
¿Quieres encontrar trabajo?
Comrole descriptionthis is a full-time on-site role for a back office sales assistant at de antonio yachts in barcelona... the back office sales assistant will be...
Property management - facility management consultant
En savills españa, consultora inmobiliaria internacional, queremos incorporar un/a consultor/a para formar parte del equipo de la división de facility management...
Office and administration assistant (m/f/x)
Responsabilidades clave:gestión de calendarios y logística de reuniones: asistencia en la gestión de agendas complejas de los equipos y coordinación de reuniones...
A research assistant in the department of strategic management
High proficiency in english language interest in the subject â â conditions â half- time position 915 euros / months before tax â start date â â asap â end...
Impulsamos y aceleramos la transformación, con el objetivo final de que nuestros clientes perciban lo complicado cómo complejo, y lo complejo como retador...
Funciones:creación de un plan de proyecto integral, que incluya la definición de metas, objetivos, alcance, entregables y cronogramas del proyecto...
Head of hr conflict management in ocba (based in any ocba-hub) job details | medicossin
Experience in team management... excellent conflict management and problem-solving skills... experience in project management and stake holders networking...
Maintain office budgets and policies: optimize office expenses and ensure up-to-date policies and databases... requisitos what we're looking for: 3+ years of relevant...
Administrative and office management expertise ... familiarity with office equipment ... manage day-to-day office operations, oversee general functions, and report...
Resource management (hardware/supply management, purchase/expense management financial management) owns expense management for the executive office...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?