TRABAJO OFFICE MANAGER RECEPCION MADRID, MADRID
(606 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Office manager recepcion en Madrid, Madrid
Familiarity with office equipment ... administrative and office management expertise ... 2-4 years of experience as an administrative or office manager ...
Office manager/administrator - driven properties, madrid
Manage budgets, invoices, and financial records for the office... develop and implement office procedures to support the growing team... responsabilidades principales:-...
Back office energy market manager
* coordination from madrid branch of invoicing processes conducted by the back office in tgpg... * participation in the development of back office and energy data...
Personal assistant/ office manager. inglés bilingüe
Desde la división de assistants & executive support de lhh recruitment solutions, seleccionamos para reconocida empresa líder en su sector un/a personal assistant...
Project manager / design manager
Develop, review and enhance ec europe financial reports/dashboards and other business reports in collaboration with operations manager... must be able to work independently...
Project manager / design manager
Good use of excel (macros, queries and vba), power bi and ms office including powerpoint and word... develop, review and enhance ec europe financial reports/dashboards...
Office manager con inglés y alemán
Acerca del rol de office manager: en esta posición, como office manager en un despacho de abogados ubicado en el centro de madrid, tu misión principal será gestionar...
Recepcionista/ office manager. inglés avanzado
Buen nivel de paquete office... ) apoyo en el onboarding y offboarding del personal... gestión de mensajería contacto con la propiedad del edificio organización...
Office manager - secretario/a de despacho
Competencia en ms office... secretario/a de despacho - office manager firma legal nacional ¿dónde vas a trabajar? nuestro cliente una boutique legal ubicada en madrid...
¿Quieres encontrar trabajo?
Assistant & office manager. inglés c1
Revisar presentaciones corporativas tareas de office management (suministros, contacto y pedidos a proveedores/as... desde la división de assistant & executive support...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?