TRABAJO RECEPCION OFFICE MANAGEMENT BARCELONA, BARCELONA
(+1000 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Recepcion office management en Barcelona, Barcelona
Sap ixp intern - program management office
• proficiency in microsoft office suite (word, excel, powerpoint, outlook)... • support the identification and management of project risks and issues...
Team lead - project management office | barcelona, es
Team lead - project management office... • management of a global team (de/ ro/ in)... • project management skills and experience with respective certification (e...
Property management - facility management consultant
Descripción de la oferta en savills españa, consultora inmobiliaria internacional, queremos incorporar un/a consultor/a para formar parte del equipo de la división...
Coordinadora de recepción/office manager inglés b2- terrassa
Entre otras tareas administrativas propias del puesto de trabajo ¿a quién buscamos (h/m/d)? - perfil con 3-5 años de experiencia como office manager o coordinadora...
Office assistant/office manager con catalan - sant cugat
Posición estable!... tienes experiencia como ofice assistant/office manager/recepción? ¿hablas castellano y catalan ambos nativos? ¿dónde vas a trabajar? importante...
Coordinadora de recepción/office manager inglés b2- terrassa
- entre otras tareas administrativas propias del puesto de trabajo- perfil con 3-5 años de experiencia como office manager o coordinadora de recepción habiendo...
Property management - facility management consultant
En savills españa, consultora inmobiliaria internacional, queremos incorporar un/a consultor/a para formar parte del equipo de la división de facility management...
Impulsamos y aceleramos la transformación, con el objetivo final de que nuestros clientes perciban lo complicado cómo complejo, y lo complejo como retador...
Funciones:creación de un plan de proyecto integral, que incluya la definición de metas, objetivos, alcance, entregables y cronogramas del proyecto...
¿Quieres encontrar trabajo?
Head of hr conflict management in ocba (based in any ocba-hub) job details | medicossin
Experience in team management... excellent conflict management and problem-solving skills... experience in project management and stake holders networking...
Maintain office budgets and policies: optimize office expenses and ensure up-to-date policies and databases... requisitos what we're looking for: 3+ years of relevant...
Administrative and office management expertise ... familiarity with office equipment ... manage day-to-day office operations, oversee general functions, and report...
Change management, swe sap pirt project
G change management workshops to validate and align on change impacts captured in sprints and determine change management actions needed for adoption)...
Real estate internship in barcelona - rentals and property management
Proficiency in microsoft office suite and basic computer skills... support financial tasks, including rent collection, invoice processing, and budget management...
The office manager will be responsible for administrative tasks, managing office resources, providing customer support, and overseeing day-to-day office administration...
Change management & communications specialist - sap
Assist the change management lead and program management office (pmo) in creation of materials for key stakeholder events, communication activities and training...
Middle office team lead - pagegroup ssc
The middle office will offer customer service and administrative support to our clients, candidates and recruitment consultants in the administrative process throughout...
Reports to the change management lead... job description this role is a key member of the program management office (pmo) in oncology r&d...
Reportando al front office manager y/o al assistant front office manager será responsable ayudar a la dirección del front office a gestionar un front office altamente...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?