TRABAJO ADMINISTRATIVA ELS
(134 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa els
Administratiu/ administrativa centres educatius (la noguera )
La gestió administrativa i la tramitació dels assumptes del centre... atenció telefònica i personal sobre els assumptes propis de la secretaria administrativa del...
Docent autònom d'anglès gestió administrativa i relació amb el client
Establir els criteris de valoració... complimentar els registres de qualitat... competències / coneixements: qualsevol titulació superior amb certificat d'aptitud...
Administratiu / administrativa centres educatius comarca alt empordà
Atenció telefònica i personal sobre els assumptes propis de la secretaria administrativa del centre; recepció i comunicació d’avisos, encàrrecs interns i incidències...
Administrativa mitja jornada matins
Per empresa del bages situada a 15 minuts de manresa, cerquem una administrativa a mitja jornada els matins... tasques: - facturació - albarans - atenció telefònica...
Tècnic/a programa de projectes innovadors i experimentals
Selecció de les persones participants, elaboració dels materials formatius, i implementació de les actuacions previstes en els dos itineraris segons els requisits...
Agent d'ocupació i desenvolupament local (aodl)
Coordinar-se amb els diferents professionals d’emfo, col·laboradors de l’empresa, entitats, empreses i ens públics... recull de les demandes formatives de les empreses...
Tècnic / tècnica d’orientació treball als barris 2024
Definir, fer difusió i posar en marxa el punt d’atenció permanent en els dos barris objectes del programa... donar a conèixer i oferir als/a les usuaris/es els recursos...
Tècnic/a d'assessorament jurídic
Instruir els procediments incoats com a conseqüència dels recursos i reclamacions en via administrativa i judicial que s’interposin contra els actes dictats en exercici...
Gestió administrativa relacionada amb el pacient... registre i codificació: assegurar la qualitat del registre d'activitat assistencial i la seva codificació segons...
¿Quieres encontrar trabajo?
Assessor/a tècnic/a de l'oficina legal i de contractació pública
Disposem d'un horari flexible per promoure la conciliació de la vida laboral i familiarjornada reduïda tots els divendres + els mesos de juliol i agost... treballarem contínuament perquè...
Cap de departament de sistemes d'informació i tecnologia de la informació i comunicació
Les seves principals funcions i responsabilitats seran:planificar, organitzar i evolucionar els sistemes d’informació i tic, assegurant la integració fluida de tots...
Tècnic de suport recursos humans
Documentació i inscripció: documentació: caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format pdf: 1... procés de selecció: les condicions...
Tècnic/a espais de recerca de feina
Donar a conèixer i oferir als/a les usuaris/es els recursos i serveis existents a l’emfo i d'altres recursos, informant dels beneficis que els aportarà participar...
Cap de departament de sistemes d’informació i tecnologia de la informació i comunicació
Implementar i mantenir els requisits d’integració amb els sistemes d'informació del departament de salut... les seves principals funcions i responsabilitats seran:planificar...
Tècnic/ tècnica d’inserció i orientació laboral empresa d’inserció
• avaluar els resultants a través d'indicadors... o tasques de coordinació amb els professionals de referència i amb els diferents recursos de l'associació...
Tècnic/a junior (audiovisuals) només s’avisarà a les persones que compleixen amb els requisits sol... competències: interès per la indústria audiovisual...
Tècnic/a mig de projectes d’acollida i de suport als serveis socioeducatius
Experiència en la gestió administrativa... gestionar els espais del centre de treball per a poder realitzar adequadament l’atenció directe amb els i les participants...
Auxiliar de logística (ref: mgmt )
Gestió residus: emmagatzemar els residus a les zones corresponents i preparar-ho per la seva retirada... principis otm-r en els processos de selecció l'iciq segueix...
Tècnic/a mig - compres públiques de recerca i transferència
− planificar i executar les accions dels projectes de la unitat assignats, així com els processos tècnics de contractació administrativa menor, entre d’altres:o gestionar...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?