TRABAJO ADMINISTRACIO ATENCIO BARCELONA, BARCELONA
(31 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administracio atencio en Barcelona, Barcelona
Personal administració i atenció al client
Experiència en tasques administratives i d'atenció a clients, a escola i/o centre de formació... experiència 1 anys... competències / coneixements: organització...
Personal recepció i administració en horari de tarda
Les funcions són les següents:*acolliment i vinculació de les persones usuàries del recurs... experiència 6 mesos... *atenció presencial i telefònica...
Gestionar les comandes de compres per a les botigues... control i seguiment de la facturació del centre: control de caixa; recaptacions, desquadra i imports pendents...
Mkp -product manager llicències tèxtil (audiovisuals) (deaplaneta)
Proactivitat i habilitats de venda, amb capacitat per identificar oportunitats i generar propostes de valor... descripció de l'oferta aquesta...
Suport en la planificació de projectes: col·laborar en la creació i actualització de calendaris de producció, deadlines i lliurables... grans habilitats organitzatives...
Treballador/a familiar - casa d'infants alexandre gali
Col·laborar amb l'educador social en el treball vers les habilitats, estratègies relacionals, socials i dinà miques familiars establertes entre els diferents membres...
Gestor/a d'apartament turístic
Competències / coneixements: imprescindible tenir experiència demostrada anglès (parlat c1 - d... promoció i màrqueting: crear i mantenir perfils atractius a les...
Borsa suplã¨ncies - auxiliar tã¨cnic/a educatiu/va - astres
Tasques: intervenir com agent educatiu a nivell individual, grupal i/o comunitari en llar residència amb persones amb discapacitat intel·lectual i trastorns de conducta...
Gestor/a - coordinador/a de cursos d'idiomes a l'estranger
• contacte i negociació amb proveïdors... • bones habilitats socials i comercials... • facilitat per treballar en equip, reptes i desafiaments...
¿Quieres encontrar trabajo?
Tècnic/a mig de suport als serveis socioeducatius i d’acollida
Experiència 1 anys... col·laborar en la dinamització d’activitats amb els i les participants dels diferents serveis... ● acreditar la situació de tutela o de extutela...
Recepcionista torn de tarda i dissabtes
· atenció telefònica· resolució de dubtes d'alumnat i professorat· recepció de visites i redirecció· administració de paqueteria· coordinació de reserves d'espais...
Tècnic comptable amb formació i experiència en comptabilitats i impostos
Realitzará tasques d’administració i atenció al client... realitzarà totes les funcions corresponents al cicle comptable, confecció registres comptables, conciliació...
Què t'oferim des de rosa dels vents?... gestionem directament les nostres cases de colònies i organitzem totes les seves activitats, disposant d'un complet equip...
Secretari/ària de direcció - entitat pública
En aquestes etapes es durà a terme una valoració detallada dels mèrits dels candidats... jornada intensiva de juny a setembre, nadal i setmana santa...
Admistratiu/va amb coneixements de rrhh
Assegurar-se que es compleixi la normativa en materia laboral... • experiència en tasques administratives en departament de comptabilitat o administració...
Auxiliars tècnics/es educatiu -torn de tarda i torn de nit
Cal haver tingut alguna experiència en atenció al col·lectiu de les persones amb discapacitat o similar... realitzar les tasques administratives necessàries del...
Gestió i actualització de dades personals, baixes i altes de quotes... funcions: donar resposta a les peticions dels socis i sòcies per telèfon i correu electrònic...
Desenvolupar comptabilitatsatenció telefonicaatenció portatasques administratives generals experiència 1 anys... tasques de administració de empreses i desenvolupament...
Desde pimec, en colaboración con el soc, ponemos en marcha una nueva edición del programa 30 plus, a través del cual iniciamos este proceso de selección...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?